۱۳۸۷ آبان ۱۹, یکشنبه

روزای روشن


باشد اراده مبارک تو امروز در من انجام پذیرد !


امروز روز قشنگی بود ، یکی از زیباترین روزهایی که خورشید درقلب آسمون میتابید

و لبخند خدای مهبون از لبخند همه گلهای قاصد زنده تر بود... برای این همه زیبایی خداوند سپاسگزارم

سپاسگزارم...سپاسگزار ...چرا آدمها گاهی گفتن این جمله رو بطور واقعی فراموش می کنن،چه حیف!

خدا رو شکر میکنم که تا چند روز دیگه در ارکستر ملی ایران با عنوان خواننده سپرانو ایفای نقش می کنم!

خوشحالم

خدای نازنین رو شکر می کنم که در موسیقی کلاسیک و پاپ اروپایی اینقدر پیشرفت داشتم واقعا" باورم نمی شه که اساتید سختگیرم

این همه ازم راضی هستن ودوستم دارن....به خاطر این همه استعداد فوق العاده که همه رو به وجد میا ره سپاسگزارم

خدای مهربون ممنونم که در نواختن پیانو این همه پیشرفت دارم....وااااااااای چقد دوست دارم...سپاسگزارم

بخاطر برکتی که به من دادی ممنونم...

برای پیشزفت خوبم توی کلاس زبان ام تشکر میکنم ...نازنین...

اینا همه اعتراف صادقانه است...و امیدوارم برای اجرای دوئت ایتالیایی من و دوستم ...خدا دوباره و دوباره مواظبم باشه


کاش همه ما حتی شده روزی چند دقیقه به محبت خداوند و لطف بی اندازش فکر کنیم...

می دونم که اون همیشه منتظر ....

دوستت دارم خداوند تو متبارک هستی ...


۱ نظر:

ناشناس گفت...

عشق شکفتن است نه پر پر شدن
از ثانیه هایت لذت ببر
ما همانی هستیم که باور داریم
خود را قوی باور داشته باش و قدرت مندانه رفتار و زندگی کن
می توانیم روزی بشر در زیر یک سقف به نام انسانیت زندگی خواهد کرد و دیگر خبری از من نیست فقط ما معنی خواهد دشت
وقتی از محمد علی کلی خواستند تا شعر بخواند او خندید و فقط گفت :
من، ما