۱۳۸۷ خرداد ۳۰, پنجشنبه

عادتها


آدمها به خیلی چیزا تو زندگی عادت میکنن .

بعضی از اینا خوبه وطبعا" بعضی ام خیلی بده

مثلا" در مورد خودم میتونم بگم که

به کلاس زبان ام عادت کردم

از حال وهوای کلاس از معلمم از انرپی گذاشتن

واسه کاری که با عشق دارم انجام میدم و میدونم چقدر

بهش احتیاج دارم واسه ادامه تحصیلم,زندگی و ...

یا به آواز خواندن... که جزو برانامه های روتین منه

یا گیتار که الان پر رنگ تر شده ...و البته با خداوند حرف زدن

و تشکر کردن برای این همه معجزه و خوشبختی...

که هر وقت اسمش میاد دستم میخواد ساعتها بنویسه...

وخلاصه خیلی ازکارای دیگه که قشنگند..

.بعضی ها ام بد اند به عنوان مثال...

دیرخوابیدن شبها وصبح به زور قهوه و یه دوش یخ

سر کار رفتن...

یا کم رقصیدن و کم ورزش کردن علی رقم پیاده روی

در روز ! ولی من یه راه حل از دیل کارنگی بلدم که خیلی به کارم میاد

یه لست از عادتهای خوب وبد... واسه خوباش خودم رو تشویق میکنم

و واسه رفع بدهاش تمرین میکنم .

حالا امروز قول یه noir 99% به خودم دادم اگه شبها زود بخوابم

و روزی 1 ساعت ورزش کنم.....به امید روزیکه

هیچ عادت بدی وجود نداشته باشه


هیچ نظری موجود نیست: