۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه


واقعا" حس قشنگیه عاشق بودن و دوست داشتن از اینکه دارم با عشق زندگی میکنم

و کسی هست تو زندگیم که اینهمه بهش نزدیکم کسی که شنیدن صداش

آرامش الهی ومثه نور پاکه و روشن خداوند رو شکر میکنم

عشق به آدم حس زنده بودن میده حس زندگی کردن حس تعلق داشتن حس پرواز

...وقتی آدم عاشقه لحظه هاش معنا میگیرن عشق یه مسیر قشنگه

که باید دونفری توش قدم زد هر چند آدم ممکنه گاهی ناخواسته اشتباه کنه

که خدارو شکردر مورد من خیلی کمرنگ وهمیشه ناخواسته بوده

واما عشق ...این واژه سه حرفی که تمام زندگی مرا رنگ بخشیده

واژه زنده و راهی که به قول عیسی مسیح در آن زن و مرد یکی میشن ...

یک تن ..آمیزش در روح و جسم ...تجربه کردن ثانیه ها با هم ..

چقدر زیباست توصیف عشق چه برسه به تجربه کردنش

برای تمام این لحظه ها که در زندگی ما با روح عشق و حضور خداوند

و صدای شاد آرزوهامون رنگ رنگین کمون دارن خدا رو شکر میکنم

تردید هاو غصه ها و ناامیدی ها رو با خندهام ذوب میکنم

تا خورشید از چشمای امیدوارم حضور دنیای شاد و زنده و پر عشقم رو

با آهنگ زیبای زندگی بنام "ما" اعلام کنه

هیچ نظری موجود نیست: